W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania w naszej Polityce Prywatności. Czy zgadzają się Państwo na używanie plików cookies?

Zgadzam się        Nie zgadzam się

hidden
NUTRICIA Polska Partnerem Karty Dużej Rodziny

Czy wiesz że...

Jedzenie to jedna z najtrudniejszych fizycznych czynności, jakich musi się nauczyć niemowlę!

NUTRICIA Polska Partnerem Karty Dużej Rodziny

13 sierpnia 2015 roku dołączyliśmy do grona sygnatariuszy Karty Dużej Rodziny. Uczestnictwo w programie, który oferuje udogodnienia finansowe wielodzietnym rodzinom, jest wyrazem zaangażowania NUTRICIA we wsparcie polityki prorodzinnej w Polsce. Jesteśmy pierwszą firmą produkującą żywność dla niemowląt i dzieci, która bierze udział w programie Karta Dużej Rodziny.

NUTRICIA Polska Partnerem Karty Dużej Rodziny
Dzięki partnerstwu NUTRICIA w programie Karta Dużej Rodziny, posiadacze karty będą mogli skorzystać z 5% zniżki na produkty marek Bebilon*, Bebiko* i BoboVita dokonując zakupu poprzez platformę internetową www.mamyzakupy.pl. Produkty NUTRICIA w niższych cenach będą dostępne od października 2015 roku.

Karta Dużej Rodziny cieszy się dużym zainteresowaniem, w ciągu roku od uruchomienia programu odebrano ponad 1,1 mln kart, a wśród partnerów znalazło się ponad 700 firm i instytucji udzielających zniżek w 7,4 tys. miejsc.

Karta Dużej Rodziny przyznawana jest każdemu członkowi rodziny, także rodzinom zastępczym i rodzinnym domom dziecka. Rodzicom karta wydawana jest dożywotnio, dzieciom do ukończenia 18 lub 25 lat w przypadku kontynuowania nauki. Osoby niepełnosprawne otrzymają kartę na czas trwania orzeczenia o niepełnosprawności. Karta przyznawana jest bezpłatnie i bez względu na dochód. W ciągu najbliższych lat z Karty ma korzystać 3,4 mln osób, w tym 2 mln dzieci.

Uczestnictwo w programie Karta Dużej Rodziny to kolejny krok NUTRICIA Polska na drodze wspierania polskich rodzin. W lutym b.r. NUTRICIA Polska została laureatem prezydenckiego konkursu „Dobry Klimat dla Rodziny”. Kapituła konkursu doceniła działania przedsiębiorstwa z zakresu wspierania pracowników w godzeniu życia zawodowego z rodzinnym.

Odwiedź też stronę: https://rodzina.gov.pl/duza-rodzina/karta-duzej-rodziny, by dowiedzieć się więcej o programie.

*  Z wyłączeniem mlek początkowych, co jest związane z kodeksem Światowej Organizacji Zdrowia, dotyczącym zakazu promocji produktów, które zastępują mleko kobiece.

Raport społeczny
Nasze wartości i misja
Nasze wartości i misja