hidden
Idea raportu

Czy wiesz że...

Co roku zajadając nasze dania tysiące polskich maluszków zdrowo rośnie i wyrasta z okresu niemowlęcego.

Idea raportu

Poznanie opinii interesariuszy

Przygotowania do wydania raportu rozpoczęliśmy w październiku 2013 roku. Naszym pierwszym krokiem było zainicjowanie dialogu z interesariuszami na temat oczekiwań związanych z raportowaniem NUTRICIA. Grupę respondentów stanowili konsumenci, klienci, lekarze i naukowcy, przedstawiciele społeczności lokalnych, organizacji pozarządowych oraz dostawców. W procesie tego dialogu wykorzystaliśmy szereg narzędzi wypracowanych przez lata działalności, m.in. ankiety, wywiady etnograficzne, spotkania indywidualne oraz kontakt przez serwis konsumencki. W ten sposób udało nam się uzyskać 160 opinii, które w znaczący sposób wpłynęły na ostateczny kształt raportu.

Nowy pomysł na raportowanie społeczne

Ponieważ nasi interesariusze deklarowali, że zależy im przede wszystkim na otrzymywaniu krótkich informacji podanych w przystępnej formie, postanowiliśmy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom. W ten sposób narodził się pomysł cyklu 6 miniraportów, które finalnie stworzą pełny Raport Odpowiedzialności Społecznej NUTRICIA. Idea „raportu w odcinkach” to nowość na polskim rynku. Mamy nadzieję, że takie rozwiązanie pozwoli nam w pełni odpowiedzieć na oczekiwania naszych interesariuszy. Zaczynamy od podstaw, czyli od przybliżenia wpływu firmy NUTRICIA na otoczenie. W kolejnych publikacjach zajmiemy się tematami zaangażowania na rzecz zdrowego żywienia oraz lepszej jakości życia przez żywienie. Następnie opowiemy o naszej odpowiedzialności za produkt, relacjach pracowniczych, wpływie na środowisko naturalne oraz zaangażowaniu na rzecz społeczności lokalnych.

Raport społeczny
Nasze wartości i misja
Nasze wartości i misja