W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania w naszej Polityce Prywatności. Czy zgadzają się Państwo na używanie plików cookies?

Zgadzam się        Nie zgadzam się

hidden
Perły Rynku FMCG 2014

Czy wiesz że...

Rozszerzanie diety niemowlęcia warto zaczynać od warzyw, które są mniej słodkie niż owoce. W ten sposób niemowlę łatwiej zaakceptuje ich smak.

Perły Rynku FMCG 2014

W tegorocznej 8. edycji konkursu „Perły Rynku FMCG” wyróżniono produkty w 50 kategoriach. Najwyższe uznanie w kategorii „Żywność dla dzieci” otrzymała linia produktów BoboVita „Pierwsza Łyżeczka”.

O wyniku plebiscytu decydują właściciele i pracownicy sklepów, którzy wskazują, które produkty zasługują na miano rynkowych „Pereł”. Celem przedsięwzięcia jest wyłonienie grupy nowości, które są atrakcyjne zarówno dla konsumentów, jak i detalistów. Podczas obecnej edycji, jak i w latach ubiegłych, głosy zliczył niezależny instytut badawczy GfK Polonia, który sprawował także nadzór merytoryczny nad konkursem.
Raport społeczny
Nasze wartości i misja
Nasze wartości i misja