W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania w naszej Polityce Prywatności. Czy zgadzają się Państwo na używanie plików cookies?

Zgadzam się        Nie zgadzam się

hidden
Odmieniony serwis internetowy Bebiko

Czy wiesz że...

Tym, co może świadczyć o prawidłowym żywieniu i zaspokojeniu wszystkich potrzeb dziecka jest jego spokojny, niczym niezakłócony sen.

Odmieniony serwis internetowy Bebiko

Marka wychodzi naprzeciw potrzebom młodych rodziców

Warszawa, 5 września 2011 r. – Marka Bebiko zaprezentowała nową odsłonę serwisu internetowego – www.bebiko.pl. Strona jest spójna z nowoczesnym wizerunkiem marki - przeszła metamorfozę graficzną i została wzbogacona o nowe funkcjonalności. Serwis oferuje bazę wiedzy zawierającą liczne artykuły na temat rozwoju dziecka z opcją filtrowania ich pod kątem indywidualnych potrzeb rodzica. Nowością jest także możliwość zamówienia dla dziecka bezpłatnej dziennej porcji mleka Bebiko 2.

Odmieniony serwis internetowy Bebiko

Nowa strona Bebiko jest przyjazna użytkownikom – przejrzyste menu pozwala łatwo wybrać interesującą rodziców kategorię, np. porady, produkty, czy propozycje zabaw. Nowością jest możliwość filtrowania dostępnych na stronie informacji według etapu rozwoju dziecka, co znacznie ułatwia rodzicom znalezienie interesujących ich informacji. Serwis umożliwia kontakt z doradcami Bebiko, którzy codziennie udzielają bezpłatnych porad i wskazówek – mailowo, telefonicznie oraz za pośrednictwem nowego dla marki sposobu kontaktu – na czacie. Na stronie znajduje się również zakładka, w której na bieżąco pojawiają się wszystkie informacje na temat organizowanych konkursów i nagród.

Serwis oferuje także treści dla mam, które również w czasie ciąży chcą pozostać aktywne. Z myślą o nich przygotowano propozycje ćwiczeń fizycznych, sposobów relaksacji oraz wskazówki, jak urządzić sesję zdjęciową, by zachować te chwile w pamięci.

Troskliwi rodzice stale poszukują najlepszego mleka dla swojego dziecka. Bebiko wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom oferując możliwość zamówienia dziennej porcji mleka Bebiko 2. W ten sposób mogą wypróbować produkt i przekonać się, czy spełnia wymagania ich dziecka, zanim zdecydują się na zakup całego opakowania mleka.

Strona została także wzbogacona licznymi artykułami na temat rozwoju dziecka. Dzięki temu mamy mają stały dostęp do wciąż poszerzanej bazy wiedzy.

„Nowa strona Bebiko jest nowoczesna i przyjazna rodzicom, a jej kolorystyka utrzymana w ciepłych, intensywnych odcieniach żółtego – podobnie jak nowe opakowania mlek Bebiko. Jako część relaunchu marki zawiera też wszystkie elementy, które zostały zmienione, a więc logo, czyli dwa połączone ze sobą serca, symbolizujące bliskość mamy i dziecka oraz nowe hasło – „Od serca dla dziecka”, podkreślające zalety nowych receptur mlek modyfikowanych” – powiedziała Małgorzata Romanowska, kierownik marki, NUTRICIA Polska.

Wśród nowości dostępnych w serwisie znalazły się również filmy video związane z rozwojem dzieci, e-gadżety, takie jak tapety, wygaszacze ekranu, czy melodie, które mamy mogą włączać swoim dzieciom w ciągu dnia oraz do snu, a także horoskop, mówiący o cechach charakteru pociechy.

Za kreację oraz przygotowanie strony odpowiada agencja interaktywna Ars Thanea, a za działania z zakresu public relations dla marki, agencja Alert Media Communications.

Bebiko to seria mlek modyfikowanych i mieszanek mlecznych w pełni dostosowanych do potrzeb żywieniowych na każdym etapie życia dziecka – od urodzenia do 3. roku życia. Mleka Bebiko zawierają optymalną kompozycję wszystkich składników odżywczych: białka, węglowodanów i nienasyconych kwasów tłuszczowych. Dzięki kompletnej formule z opatentowaną kompozycją prebiotyków NUTRICIA mleka Bebiko wspomagają zdrowy rozwój dziecka dzięki zawartości wapnia i witaminy D dla mocnych kości i żelaza ważnego dla rozwoju mózgu, wspomagają także rozwój zdrowej flory bakteryjnej w jelitach, która jest częścią zdrowego układu trawiennego. Więcej informacji o wszystkich mlekach Bebiko można znaleźć na stronie www.bebiko.pl .

NUTRICIA Polska to lider rynku żywności dla dzieci i niemowląt w Polsce. Firma jest częścią Dywizji Żywności dla Dzieci Grupy Danone. NUTRICIA specjalizuje się w żywności dla niemowląt i małych dzieci oraz dla osób dorosłych wymagających specjalistycznego żywienia. NUTRICIA Polska dostarcza produkty żywnościowe dla dzieci we wszystkich kategoriach − od podstawowych i specjalistycznych mlek modyfikowanych (marki Bebiko i Bebilon), po pełną gamę odżywek dla niemowląt (marka BoboVita).

Raport społeczny
Nasze wartości i misja
Nasze wartości i misja