W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania w naszej Polityce Prywatności. Czy zgadzają się Państwo na używanie plików cookies?

Zgadzam się        Nie zgadzam się

hidden
Mamy wybrały ulubione produkty swoich maluchów

Czy wiesz że...

Co roku w Polsce na świat przychodzi około 360 tysięcy dzieci. I co roku wiele z nich zasmakuje w którymś z naszych produktów.

Mamy wybrały ulubione produkty swoich maluchów

Zakończył się plebiscyt marki BoboVita

Warszawa, 9 października 2013 r. – Ponad 8 tysięcy mam wzięło udział w plebiscycie marki BoboVita i wybrało „Ulubione produkty” ich dzieci w trzech kategoriach – kaszki, posiłki w słoiczkach i deserki. Głosowanie odbyło się w ramach klubu „Mamy radzą”, w którym mamy dzielą się poradami na tematy związane z żywieniem i rozwojem dzieci.

Mamy wybrały ulubione produkty swoich maluchów

Mamy biorące udział w plebiscycie mogły oddać maksymalnie 3 głosy w każdej z 3 kategorii na ulubione produkty swoich maluchów. Poza tym wskazywały jeden, najsmaczniejszy produkt z portfolio marki BoboVita i uzasadniały swój wybór. W ten sposób wyróżnionych zostało aż 15 produktów: 5 kaszek, 2 zupki i 3 obiadki oraz 5 deserków marki BoboVita.

„Zależało nam na tym, żeby poznać opinie mam naszych małych konsumentów. A ponieważ każda mama wie, co lubi jej dziecko, poprosiliśmy mamy o wybranie z portfolio marki BoboVita tych produktów, które najbardziej smakują ich dzieciom. Mamy najczęściej uzasadniały swój wybór subiektywną opinią małego smakosza” - mówi Kamila Brzywczy, kierownik ds. nowych mediów, NUTRICIA Polska.

Docenione przez mamy produkty będą oznaczone specjalnym logiem „Ulubiony Produkt Mamy radzą” i pojawią się na sklepowych półkach już w październiku. Będą to:
• Kaszka mleczno-ryżowa o smaku bananowym po 4. miesiącu,
• Kaszka mleczno-ryżowa o smaku malinowym po 4. miesiącu,
• Kaszka mleczno-ryżowa o smaku waniliowym po 4. miesiącu,
• Kaszka ryżowa o smaku bananowym po 4. miesiącu,
• Kaszka ryżowa o smaku malinowym po 4. miesiącu,
• Zupka jarzynowa po 4. miesiącu,
• Warzywa w łagodnej potrawce z królikiem po 5. miesiącu,
• Domowy rosołek z kurczaka z ryżem po 6. miesiącu,
• Warzywa z aromatycznym indykiem po 5. miesiącu,
• Warzywa z delikatną rybą po 9. miesiącu,
• Jabłka z delikatnym bananem po 4. miesiącu,
• Jabłka ze słodką marchewką po 4. miesiącu,
• Jabłka i dojrzałe jagody po 4 . miesiącu,
• Jabłka i soczyste gruszki po 6. miesiącu,
• Sałatka z owoców lata po 6. miesiącu.

Mamy głosowały w Klubie „Mamy radzą”, który jest internetową platformą umożliwiającą mamom dzielenie się swoimi spostrzeżeniami. W Klubie „Mamy radzą” mamy wymieniają się poradami na temat żywienia i rozwoju maluchów, mogą także korzystać z licznych konkursów, mają dostęp do artykułów oraz filmów opracowanych pod okiem ekspertów ds. żywienia. Do Klubu można zapisać się wchodząc na stronę www.bobovita.pl.

Marka BoboVita oferuje szeroką gamę produktów dla niemowląt i małych dzieci, obejmującą m.in. kaszki, obiadki, zupki i deserki w słoiczkach.. Produkty BoboVita cieszą się uznaniem i powodzeniem wśród konsumentów, czego dowodem są liczne nagrody i wyróżnienia. Więcej informacji o ofercie produktów BoboVita znaleźć można na stronie www.bobovita.pl.

NUTRICIA Polska to lider rynku żywności dla dzieci i niemowląt w Polsce. Firma jest częścią Dywizji Żywności dla Dzieci Danone. NUTRICIA specjalizuje się w żywności dla niemowląt i małych dzieci oraz dla osób dorosłych wymagających specjalistycznego żywienia. NUTRICIA Polska dostarcza produkty żywnościowe dla dzieci we wszystkich kategoriach − od podstawowych i specjalistycznych mlek modyfikowanych (marki Bebiko i Bebilon), po pełną gamę produktów dla niemowląt i małych dzieci (marka BoboVita).

Więcej informacji udzielają:

Irmina Brede 
Biuro Prasowe NUTRICIA Polska
ALERT MEDIA Communications
tel. (22) 546 11 00
tel. kom: 501 312 290
e-mail: nutricia@alertmedia.pl

Małgorzata Kołodrub
Kierownik ds. Komunikacji
NUTRICIA Polska Sp. z o. o.
tel. (22) 55 000 50
tel. kom: 604 490 483
e-mail: prasa@nutricia.com.pl

Raport społeczny
Nasze wartości i misja
Nasze wartości i misja